preskoči na sadržaj

ŽSV školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola u Međimurskoj županiji

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 5. 2011.

Ukupno: 16264
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Predavači
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Partnerstvo i timski suradnički rad učitelja i knjižničara
Autor: drazen ruzic1, 29. 11. 2011.

Dražen Ružić

III. OŠ Čakovec

Ivana pl. Zajca 24

Tel: 040 328 003

E.mail: 3. osnovna.skola.cakovec@ck.t-com.hr

Partnerstvo i timski suradnički rad učitelja i knjižničara

Uvod

Partnerstvo između školskoga knjižničara i učitelja jedno je od izrazito važnih područja djelovanja svake knjižnice i škole.

Dobro postavljen plan suradnje ali i proces njegova oblikovanja, u čije su ostvarivanje uključeni svi(učitelji, ravnatelj, stručni suradnici i roditelji), vodi stvaranju i jačanju osjećaja zajedničkih vrijednosti, odgovornosti i rezultata što na kraju omogućava iznalaženje novih i inovativnih rješenja.

Školske knjižnice i učitelji imaju zajednički cilj: osposobiti učenike za cjeloživotno učenje, dakle za nove metode i tehnike učenja čiji rezultat neće biti usvajanje činjeničnog znanja, već stjecanje sposobnosti i vještina koje će rezultirati usvajanjem trajnih znanja.

Među važnije čimbenike koji pridonose  učinkovitosti nastave i kvaliteti nastavnog procesa možemo uvrstiti sustavnu brigu za razvoj i motiviranost učitelja, stupanj samostalnosti u radu i stvaranje stabilnih uvjeta rada.

Svaki učitelj želi u nastavnom procesu postići da učenici aktivno i s razumijevanjem sudjeluju u radu, a u tome mogu imati veliku pomoć u suradnji sa školskim knjižničarem.

Školski knjižničari se trude pomoći učiteljima u pronalaženju atraktivnih, praktičnih i korisnih programa za metodičko osmišljavanje nastave.

Uspješnost učitelja očituje se u nastavi koja se temelji na uporabi različitih medija, ali i u jednostavnosti pojedinih izvora za kreativno poučavanje. Dakako i uz primjenu konvencionalnih metoda i postupaka kao što su izlaganje, razgovor, pitanja i odgovori i zadaće iz udžbenika.

Knjižnice postoje radi svojih korisnika koji u zajednici zadovoljavaju svoje raznovrsne potrebe i pritom se koriste različitim izvorima informacija i uslugama. Dokumenti i smjernice koji reguliraju područje ovog dijela knjižničarstva govore o partnerstvu kao jednom od nezaobilaznih oblika djelovanja svake ustanove koja služi svojom korisnicima. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju