« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Leona Jug
OŠ Mursko Središće
Vladimira Nazora 22
Mursko Središće
Tel: 040 543 106
Mob: 092 124 77 96
E - mail: leonajug1@gmail.com
Očekivani ishodi učenja u knjižnici i mjerila uspješnosti rada
Odgojno-obrazovni ishodi ili učenička postignuća predstavljaju jasno iskazane kompetencije, tj. očekivana znanja, vještine i sposobnosti te vrijednosti i stavove koje učenici trebaju steći i moći pokazati po uspješnom završetku određene teme, programa, stupnja obrazovanja ili odgojno-obrazovnog ciklusa. Ona, dakle, trebaju jasno iskazivati što učenici trebaju znati i biti u stanju činiti, ali i način na koji će stečeno znanje, vještine i stavove trebati pokazati.
Ishodi učenja nisu iskazi koji eksplicitno nabrajaju ili opisuju odgojno-obrazovne sadržaje (kao što je npr. slučaj s nastavnim programima) niti govore što knjižničari u svom odgojno –obrazovnom radu trebaju raditi. Oni su usmjereni na učenike i njihove aktivnosti i zato se uvijek iskazuju aktivnim glagolima koji izražavaju učeničku aktivnost (prepoznati, opisati, analizirati,usporediti, razvrstati, interpretirati, primijeniti itd.)
Predavanje će:
-objasniti što su ishodi učenja
-objasniti pravila za formuliranje ishoda učenja
-dati primjere ishoda učenja
-dati smjernice za pisanje ishoda učenja po Bloomovoj taksonomiji
-upoznati s metodama procjenjivanja postizanja predviđenih ishoda učenja