« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Županijsko natjecanje u znanju i kreativnosti "Čitanjem do zvijezda"
Školska godina: 2016./2017.
Mjesto: II. OŠ Čakovec
Datum: 24. veljače 2017.
Čitanjem do zvijezda u II. OŠ Čakovec
Autor. Nina Vugrinec
U organizaciji Županijskog stručnog vijeća školskih knjižničara Međimurske županije i uz podršku Hrvatske mreže školskih knjižničara, 24. veljače 2017., u II. osnovnoj školi Čakovec, održano je županijsko natjecanje u znanju i kreativnosti „Čitanjem do zvijezda“.
Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je ljepota različitosti. Učenici su za natjecanje trebali pročitati knjige: Damir Miloš: Bijeli klaun, Zoran Pongrašić: Djevojčica koja je preskočila nebesa ili Gumi-gumi i Miro Gavran: Zaboravljeni sin.
Ekipa od tri učenika iz svake škole, natjecala se u ispitu znanja, a jedan učenik predstavljao je školu prezentacijom plakata.
Na natjecanju je sudjelovalo 15 škola iz Međimurske županije.
U ispitu znanja postignuti su sljedeći rezultati:
1. mjesto: Osnovna škola Nedelišće, učenici: Nela Perić, 6.b; Jakov Feher, 6.d; Lucija Martinović, 6.d; mentorica: Zora Hajdarović.
2. mjesto: Osnovna škola Podturen, učenici: Marta Mesarek, 7.b; Paola Poljaković, 8.a; Anamarija Bujan, 8.a; mentorica: Marta Trstenjak.
3. mjesto: Osnovna škola Donja Dubrava, učenici: Marta Fabić, 8.b; Nika Fabić, 8.a; Ivona Vučenik, 8.a; mentorica: Suzana Karloci Kvakan.
U kreativnom dijelu natjecanja, u izradi plakata, učenici su postigli slijedeće rezultate:
1. mjesto: Paola Oltran, II. osnovna škola Čakovec, mentorice: Monika Vrtarić Vuk i Nina Vugrinec
2. mjesto: Paula Lukša, Osnovna škola Donja dubrava, mentorica: Suzana Karloci Kvakan
3. mjesto: Lucija Horvat, Osnovna škola Nedelišće, mentorica: Zora Hajdarović
Natjecanje „Čitanjem do zvijezda“ je projekt školskih knjižničara kojim se potiče i promovira kultura čitanja, a učenike motivira da s radošću, uživanjem i znatiželjom otvaraju knjigu, budi želju za otkrivanjem i istraživanjem, te razvija maštu i kreativno izražavanje kroz likovni rad.
Također potiče individualno zalaganje i timski rad.